Hjem
BLI MEDLEM I DENIF
Gjennom et medlemsskap i Denif kommer du i kontakt med en samlet norsk artist- og impresariobransje, og får en bransjeorganisasjon i ryggen du vil ha nytte av på mange områder:
du blir del av en gjennomtenkt og enhetlig bransjekutyme
du blir automatisk representert i saker som berører spenningsfeltet mellom artist- og underholdningsbransjen og det offentlige
du får del i spennende seminar- og workshops
du får tilgang til et unikt salgsnettverk
du får tilgang til mulighet for juridisk bistand i tvistemål med kunder / artister / oppdragsgivere
du får tilgang til sosiale samvær med kolleger og uformell utveksling av erfaring og kompetanse
Et medlemsskap i Denif forutsetter at du har impresarioyrket som hovednæring, og at virksomheten har vært drevet sammenhengende i minimum 3 år. Ønsker du medlemskap i Denif, må det fremlegges minst to skriftlige anbefalinger fra eksisterende medlemmer.
Har du spørsmål, ta kontakt med foreningens sekretariat!
What else could a woman need to draw attention? Maybe just a pair of rolex replica uk earrings is enough to complete the work of art. A watch like the rolex replica sale Lady Datejust Pearlmaster is so beautiful that one may be afraid of fading in its presence. Nothing like that's going to breitling replica sale when you wear this perfect timepiece round your wrist. I will only prove your special gift of detecting perfection and capacity to use it to your advantage. Such a replica watches sale item will make you glow from a distance and stand out wherever you are. When people talk about the first replica watches uk worn on the moon, they are referring to the Omega Speedmaster Professional chronograph. Ever since that milestone in human history, this replica watches sale model has been referred to as the 'Moon Watch', but this self-winding chronograph was introduced many years earlier, in 1957.